Search This Blog

Thursday, September 9, 2010

Super busy

Bila dah ada dekat kampung ni tambah-tambah esok nak raya mestilah busy. Sampai cerita apa yang keluar dekat tv pun tak sempat nak tengok. Bukan sahaja tv malah handphone yang merupakan antara individu penting dalam hidup aku pun tak sempat nak bertanya khabar.(tapi laptop lagi penting bagi aku.sebab tu sempat tulis entri.hehe)

Setelah hampir satu hari diabaikan,aku pergi dapatkan handphone.

Terkejut!!

30 gambar sampul surat yang belum dibuka.

Musykil. Aku jarang dapat sampul surat  banyak-banyak sekaligus macam ni incase if aku sedang berada dalam situasi atau keadaan atau status tertentu.

Jadi,aku pun buka sampul surat tu satu-persatu.

Dari sampul yang pertama dan  sampailah  yang terakhir.

Jumlah sampul surat  tolak 3.

Semua kirimkan  pesanan yang lebih kurang sama.

Dan aku pun mestilah reply benda yang sama untuk semua.


"selamat hari raya jugak!! ampun salah silap.halalkan makan minum ya. have a wonderful raya.:)"


Note : Ni belum tengok notification  dekat facebook lagi.

No comments: