Search This Blog

Friday, December 31, 2010

Jauh perjalanan,luas pemandangan

Tengok gambar kawan-kawan dekat obersee, kemuncak keinginan memuncak tinggi nak rasa suasana dekat sana. Kalaulah dapat posing posing sengih-sengih klik-klik snap-snap gambar dekat kawasan macam ni mesti seronok. Mesti dapat create satu suasana yang berbeza. Serius, dalam kepala aku, aku terbayang obersee je ada kawasan-kawasan macam ni yang aku teringin sangat nak rasai suasananya. Tapi dalam sibuk aku berangan nak pergi kawasan mcm ni dekat obersee sebenarnya dkt Malaysia pun ade. Ceit, penat aku pasang angan-angan jauh-jauh tau

Tak payah rancang atau gigih nak google, cuma kena rajin 'selidik' sendiri. Beranikan diri nak meredah jalan-jalan yang ada dekat Malaysia ni. Pasti, korang aku terokai something new. Ralat sebab aku tak bawak camera. Tak dapat hyper sangat nak bergambar. Hanya bergantung harap pada amoi saya ni. Kalau dia takde, saya dah nagis kot sebab takde camera. Ehee. And ada satu kawasan lalang warna coklat ala-ala dekat pantai florida,hawai,miami. Aku pun tak sure dekat mana. Yang aku tau satu je, cantik!. Tapi sayang tak sempat snap gambar. Will go there again someday. Dapat juga sentuh air Laut China Selatan. Cool!!. Selamat menonton perjalanan idaman aku yang selama ini aku tak pernah terfikir ada rupanya dekat Malaysia. Loser.

Angan-angan nak di kelilingi pokok rhu  berhasil.*bangga*






Terima kasih kepada adinda-adinda yang telah bersama dalam perjalanan ini. Walaupun sekejap+sejuk+angin KUAT sampai tudung nak tercabut bagai dan dia dihantui demam ,kita tetap gigih meredah badai.Demi untuk cipta kenangan. Thank you so much!






We failed to 'lompat'.



Tak payah pergi jauh. Tak payah sampai obersee. Dekat Malaysia pun ade. Dekat mane?. 



Ini dia.




P/s: Kawan-kawan photographer sekalian, silalah ke sini. Mantapkan skill kalian. Tak rugi. Oh, jangan lupa ajak saya jugak. Utk perhatian cik  Dilla, 

No comments: