Search This Blog

Thursday, October 28, 2010

Kahwin Lagi

Entry ni ada dalam draft. Patut aku publish semalam. Tapi connection slow. Jadi,waktu otak tepu tak boleh terima input, aku try 'cari' connection dan berjaya.

********
Semalam ketika sedang menelaah pelajaran, aku dapat sms dari seorang rakan.
Terus buka dan riaksi aku:


"Wah.Dah nak kahwin!"


Jadi,rentetan dari previous entry maka aku selitkan sambungannya.
Tapi kali ini lebih canggih. Versi HD yang sibuk orang cakap sana sini. Camera aku pun ade video HD. Memang berkualiti.


Nak tengok hasilnya? (Agak-agak korang percaya tak.phew!)



Save the Date_Alia from John Hafiz on Vimeo.





Save the Date_Radzi from John Hafiz on Vimeo.

Credit to: 'Jhz + PDSn'.



.: Majlis Persandingan Hazriq & Nurul :. from cstproduction on Vimeo.


Alahai schweetnye mereka-mereka ni. 

Video satu dan dua, pre-wedding abang kepada kawan aku merangkap buah hati pengarang jantung si cantik ni. Video tiga,aku tak ingat dapat dari mana.


dan


ada lagi satu video yang buat aku senyum dan ulang,ulang dan ulang lagi sampai lebam




Datuk Dr. Sheikh Muszaphar & Datin Dr. Halina Yunos - The Astronaut's Wedding from Saiful Nang on Vimeo.

No comments: