Search This Blog

Sunday, June 12, 2011

Pre-goodbye


 Alhamdulillah, saya semakin seronok menjalani minggu-minggu terakhir berpraktikal. Sebelum tidur, excited nak bangun keesokan hari sebab:


1) Nak main. Fyi, mmg aku agak banyak 'main' dkt sini. Esp dengan kawan-kawan yang satu kepala. Tapi taklah setiap masa aku main ye. Bila free and tak ade sample/specimen. Tapi kawan satu kepala dari universiti lain dah takde sejak semalam. Aku hilang teman bermain lah next week. Sedih okay!


Mmgg hobi suka bergambar. Bila boss lalu,semua pakat lari
 department masing-masing.
Tak sah kalau takde gambar lompat.
Ni lagi langsi. Posing ala rempit pinjam helmet kawan.
Rakan sejati kala bermain.
 
FIrst time try kerusi urut yang kena masuk duit syiling.
   My unisel partner aka mentor. Thanks for everything mate. :)


2) Nak makan. Entahlah, aku rasa aku terlebih makan dekat sini. Breakfast, brunch, lunch, hi-tea lengkap dalam sehari. Esp bila makan dekat Ijn, makanan memang lagi marvelous. Dekat rumah pun aku tak makan sekerap ini tau.


Chicken cordon bleu ala-ala secret recipe.
Sizzling pun ada.
                                                     Nasi Ayan Cendawan.


Nanti saya buat one entry pasal internmates aka rakan bermain saya dekat sini. Kira macam tribute untuk rakan Unisel dan Klmu yang serius mmg best gila. Cuma satu yang tak berapa tak best dekat sini sebab buat benda yang sama je setiap minggu. Takpelah, for the seek of ilmu kan. Kena lah sabar dengan halangan dan cabaran.Tak gitu?



Lagi 4 weeks. :)

1 comment:

perindu_خلافة said...

enjoy betul gayanya tu ^_^ haha