Search This Blog

Tuesday, March 22, 2011

Terima Kasih Cinta


Walaupun dah lambat, tapi sebab dah ade dalam draft jadi aku post  jugak.
Seat aku memang paling depan. Depan aku, seat utk media. See. Betapa depannya. Tapi sebab seat dekat paling bawah,and prop pulak 2 tingkat so agak tak berapa nampak apa yang ada dekat atas. Kalau prop bukan 2 tingkat confirm lagi jelas view. Afterall, i enjoyed all the songs. Audience boleh ikut nyanyi sebab mostly lagu mesra pendengar. Roslan Aziz did well. Tong Yusoff punya suara mmg marvelous! Pelakon terbaik mmg jadi milik Latif Ibrahim. ( tak tau sapa dia, pegi google) 

Storyline macam dalam filem Cinta dulu masa tahun 2006. Yang beza cuma pelakon. Bagi aku kalau siapa tak concentrate sgt boleh tertidur. Kalau siapa yang betul-betul tengok boleh nagis certain scene.



Norish Karman & Tony Yusoff - Represent Rashidi Ishak & Rita Rudaini 

Deja Moss & Anding - Represent  Nanu & Que Haidar

Farahdhiya & Shajiry - Represent Eizlan Yusof & Fasha Sandha

Nadia & Vince - Represent Sharifah Amani & Pierre Andre


Form right in blue : Safura & Latif Ibrahim- Represent Fatimah Abu Bakar & Dato' Rahim Razali





Dan aku rasa lagu-lagu dalam ni semua best-best sebab ada drummer hebat ni.


Bye awak. Nanti kita jumpe lagi ye.:)

No comments: